Kompletní zpracování mzdové agendy
Zajišťujeme kompletní vedení mzdové agendy od přihlášení zaměstnance, zaúčtování měsíčních mezd až po roční zúčtování. V rámci této služby vypracováváme návrhy pracovních smluv, dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce.
Na základě Vámi předávaných podkladů zpracujeme v dohodnutém termínu mzdy, budeme vést veškeré povinné evidence a agendy. Budeme komunikovat s úřady v rámci běžného styku, zpracujeme a předáme veškerá přiznání s vyúčtováním na příslušné úřady. Samozřejmostí je také veškerý další servis zaměstnancům, jako je vystavování potvrzení o příjmech apod.
Správné zpracování a vedení mezd je základním kamenem pro úspěšné fungování každého podniku. Pokud si v této oblasti nejste jistí, neváhejte využít našich služeb. Nabízíme dlouholeté zkušenosti v oblasti vedení a zpracování mzdové agendy. Všechny služby zajišťujeme s odborností a při dodržení všech zákonných podmínek. Personální agenda vám zase pomůže při optimalizaci mzdových nákladů.
Vedeme účetnictví a daňové poradenství pro podnikatele, malé a střední firmy. Poskytujeme kompletní účetní servis v rámci vedení účetnictví, daňové evidence, mzdové agendy. Pracujeme v účetním programu ABRA Flexi, kde je možnost elektronického účetnictví také v Cloudu. V jiných programech spolupracujeme přes vzdálenou plochu. Specializujeme se na E-shopy. Individuální přístup k zákazníkovi a časová flexibilita je pro nás samozřejmostí. Zkušenosti a praxe přes 20 let v oboru. Působíme zejména v Brně a v celém Jihomoravském kraji.